Przygotowanie do praktyki pedagogicznej w placówkach kształcących osoby z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębszym na II i III etapie edukacyjnym 11-PPP-5SP-s
Zapoznanie studentów z regulaminem praktyk, potrzebną dokumentacją, miejscem i sposobem odbywania praktyk.
Regulamin i szczegółowe ustalenia dotyczące realizacji
PRAKTYKI PEDAGOGICZNEJ – METODYCZNEJ na II i III ETAPIE EDUKACYJNYM W SZKOLE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z GŁĘBSZĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
student zna cele i zadania praktyki, poprawnie prowadzi dokumentacje praktyk, zna szczegółowe zadania praktyki
Kryteria oceniania
Udział w zajęciach, posiadanie niezbędnej dokumentacji -porozumienia między UAM i placówką, w której student odbywa praktyki, skierowanie na praktykę, regulamin praktyk - ( wszystkie dokumenty w 2 egzemplarzach), informacja o ubezpieczeniu, informacja o miejscu odbywania praktyk,
Praktyki zawodowe
zajęcia przygotowujące do praktyki
Literatura
podstawa programowa, akty prawne, literatura z zajęć metodyki wychowania i nauczania na II i III etapie edukacyjnym w szkole dla dzieci i młodzieży z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: