Zachowania konsumenckie 24-SODL-ZAK
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Nazwa modułu kształcenia: Zachowania konsumenckie
Symbol treści kształcenia* Opis treści kształcenia Odniesienie do efektów kształcenia modułu#
TK_01 Zachowania konsumenckie (consumer behaviour) jako dziedzina akademicka.Tematyka. Podstawowe pojęcia. Związek z marketingiem i badaniami rynkowymi. ZAK_01, ZAK_02, ZAK_08
TK_02 Ekonomia konsumpcji . Badania ekonomiczne konsumpcji: przedmiotowe, podmiotowe, przestrzenne. Ekonomiczne „prawa” konsumpcji. ZAK_01, ZAK_08
TK_03 Psychologia konsumenta. Modele zachowań konsumenta. Potrzeby i motywacje. Proces podejmowania decyzji. Satysfakcja konsumenta. Psychologiczne „prawa” konsumpcji ZAK_03
TK_04 Wybrane socjologiczne, antropologiczne i politologiczne teorie konsumpcji: ZAK_04, ZAK_08
TK_05 Społeczne wzory konsumpcji ZAK_01, ZAK_04
TK_06 Konsumeryzm jako ruch społeczny. Prawa konsumenta) ZAK_04, ZAK_06, ZAK_08
TK_07 Struktura społeczna a konsumpcja. Style życie, fazy życia, cykle życia ZAK_04, ZAK_05
TK_08 Zachowania konsumenckie w turystyce ZAK_05, ZAK_08
TK_09 Antropologia i semiotyka centrum handlowego ZAK_04, ZAK_05
TK_10 Socjologia i antropologia jedzenia ZAK_06, ZAK_07
TK_11 Socjologia i antropologia odzieży ZAK_07, ZAK_08
TK_12 Socjologiczne i antropologiczne aspekty kupowania ZAK_05, ZAK_07, ZAK_08
Kryteria oceniania
Nazwa modułu (przedmiotu): Zachowania konsumenckie
Symbol efektu kształcenia dla modułu * Symbol treści kształcenia realizowanych w trakcie zajęć# Sposoby prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych efektów kształcenia Metody oceniania stopnia osiągnięcia założonego efektu kształcenia&
ZAK_01 TK_01, TK_02, TK_05 wykład P – egzamin pisemny
ZAK_02 TK_01 wykład P – egzamin pisemny
ZAK_03 TK_03 wykład P – egzamin pisemny
ZAK_04 TK_04, TK_05, TK_06, TK_07, TK_09 wykład, konwersatoria, analiza przypadków F – bieżąca ocena prac nad projektem
P – egzamin pisemny
P – ocena projektu
ZAK_05 TK_07, TK_08, TK_09, TK_12 Wykład, konwersatoria, dyskusja, analiza przypadków F – dyskusja w oparciu o przygotowane materiały
P – egzamin (analiza wybranego przypadku)
ZAK_06 TK_06, TK_10 konwersatoria F – bieżąca ocena prac nad projektem
P – ocena za projekt
ZAK_07 TK_10, TK_11, TK_12 Wykład, konwersatoria, dyskusja F – dyskusja podczas zajęć
P – egzamin pisemny
ZAK_08 TK_01, TK_02, TK_04, TK_06, TK_08, TK_11, TK_12 Wykład, konwersatoria F – dyskusja podczas zajęć
P – ocena za projekt
Literatura
• Aldridge A., Konsumpcja, Warszawa 2006:Sic!
• Aldridge A., Rynek, Warszawa 2006: Sic !
• Foxall G. R., Goldsmith R. E, Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, W-wa 1998: PWN
• Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Poznań 2005 (zwłaszcza : r.7, 8, 10, 11): Rebis
• Zachowania konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, red. Lumbkin M., Foxall G, van Raaj F., Heilbrun B., Warszawa 2001: PWN
• Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki, red. Antonides G., van Raaj W.F, Warszawa 2003: PWN
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: