Seminarium licencjackie 16-SLIC-12
Treści programowe:
1. Temat pracy licencjackiej
2. Metody badawcze w procesie przygotowywania pracy licencjackiej
3. Sposoby pozyskiwania, gromadzenia i selekcji materiału
4. Formułowanie hipotez badawczych
5. Konspekt pracy licencjackiej
6. Elementy pracy licencjackiej
7. Przygotowywanie pracy licencjackiej
W cyklu 2021/SZ:
Treści programowe: 1. Temat pracy licencjackiej 2. Metody badawcze w procesie przygotowywania pracy licencjackiej 3. Sposoby pozyskiwania, gromadzenia i selekcji materiału 4. Formułowanie hipotez badawczych 5. Konspekt pracy licencjackiej 6. Elementy pracy licencjackiej 7. Przygotowywanie pracy licencjackiej |
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Cele kształcenia przedmiotu cyklu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia EU student/ka:
- zna i rozumie podstawowe metody badawcze wykorzystywane w trakcie przygotowywania pracy licencjackiej,
- potrafi opracować koncepcję pracy, sformułować jej temat oraz przygotować konspekt,
- potrafi przygotować poszczególne elementy pracy (wstęp, rozdziały, zakończenie, bibliografię).
- jest gotów/jest gotowa do przyjmowania postawy krytycznej wobec przyswajanej wiedzy i opinii, rozumie konieczność ustawicznego kształcenia i rozwoju.
Kryteria oceniania
Elementy oceny:
- konspekt: 30%
- praca pisemna (fragmenty pracy dyplomowej): 70%
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny (dst; 3,0): minimalna akceptowalna wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
Praktyki zawodowe
---
Literatura
- Depo J., Poradnik licencjata: jak napisać pracę licencjacką?, Zeszyt Naukowy 2007, 1, s. 76-87.
- Welskop W., Jak napisać pracę licencjacką i magisterską? Poradnik dla studentów, Łódź 2014.
Pozostała literatura w zależności od wybranych tematów prac licencjackich.
Uwagi
W cyklu 2021/SZ:
--- |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: