Budowanie marki 14-PPS2RBUM11
TK_01 - Pojęcie marki własnej i wstęp do jej budowania na przykładzie marketingu politycznego (P_W01, P_W02, P_U01).
TK_02 - Pojęcie kompetencji miękkich i ich znaczenie na rynku pracy (P_W01, P_K02).
TK_03 - Budowanie marki własnej i "autentycznego ja" (P_W02, P_U01, P_K02).
TK_04 - Nowe media a budowanie marki własnej (P_W02, P_U01, P_K02).
TK_05 - Consumer insight (P_W01, P_U02, P_K01).
TK_06 - Przygotowanie CV i listu motywacyjnego (P_W02, P_U01, P_U03, P_K02).
TK_07 - Rozmowa o pracę - jak się do niej przygotować i zrobić dobre wrażenie (P_U01, P_U03, P_K02).
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
P_W01 - zna podstawowe pojęcia związane z tematyką przedmiotu: personal brand, personal branding, consumer insight (K_W03, K_W04, K_W12).
P_W02 - zna etapy budowania marki własnej i sposoby tworzenia wizerunku produktu (K_W04, K_W11, K_W13).
P_U01 - potrafi w sposób świadomy budować swoją markę (K_U02, K_U06, K_U13).
P_U02 - potrafi przeprowadzić proces consumer insight (K_U06, K_U13, K_U16).
P_U03 - potrafi stworzyć swoje CV i list motywacyjny, a także przygotować się do rozmowy o pracę (K_U15, K_U16).
P_K01 - jest otwarty na pracę w zespole w oparciu o partnerskie reguły współpracy oraz jest zdolny do zarządzania zespołem ludzi (K_K02; K_K05).
P_K02 - jest świadomy na temat wyzwań współczesnego rynku pracy i potrafi dostosować do nich swoją ofertę (K_K01, K_K03, K_K06).
Kryteria oceniania
OCENA FORMUJĄCA - aktywność i obecność na zajęciach.
OCENA PODSUMOWUJĄCA - projekt dotyczący tworzenia marki produktu oraz projekt na temat budowania marki własnej
KRYTERIA OCENIANIA:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadawalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadawalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Literatura podstawowa:
1) Kammel Tomasz (2018), Moc w gębie. Jak gadać, żeby się dogadać, Altenberg, Warszawa.
2) Tkaczyk Paweł (2011), Zakamarki marki, Onepress.
3) Wojtaszczyk Katarzyna, Maszewski Filip (2014), Róźnorodność metod zarządzania marką osobistą, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 349.
Literatura uzupełniająca:
1) Bandach Małgorzata (2013), Trening umiejętności społecznych jako forma podnoszenia kompetencji społecznych, Ekonomia i Zarządzanie, nr 4 (5).
2) Budnikowski Adam, Dabrowski Dorota, Gąsior Urszula, Macioł Stanisław, (2012), Pracodawcy o poszukiwanych kompetencjach i kwalifikacjach absolwentów uczelni – wyniki badania, e-mentor, nr 4.
3) Karaduman IIkay (2013), The effect of social media on personal brandng efforts of top level executives, Procedia – Social and Behavioral Scienses 99.
4) Niedźwiedziński Marian, Klepacz Halina, Szymańska Kamila (2016), Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych, Marketing i zarządzanie nr 4 (45).
5) Pawełczyk Piotr, Jakubowski Jakub (2017), Political marketing in the Times of big data, Przegląd Politologiczny nr 3.
6) Witczak Oglierd (2013), Nowe media w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstwa, Studia Ekonomczne t. 140.
7) Yan Jack (2011), Social media in branding: Fulfilling a need, Journal of Brand Management v. 18.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: