Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony!
Punkty ECTS:
brak danych
Organizowany przez:
Wydział Studiów Edukacyjnych
Praktyka wewnętrzna 11-M20-p
Studenci w układzie coach, coachee i obserwator ćwiczą sesje coachingowe
Cele kształcenia
Praktykowanie programu coachingowego
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
u prowadzącego, sylabus, dyzur
Kierunek studiów
podyplomowe
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
ćwiczenia IPC
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
-
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
-
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
znajomość modelu GROW
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Umiejętne prowadzenie sesji coachingowej w modelu GROW
Kryteria oceniania
Obserwacja IPC
Praktyki zawodowe
-
Literatura
• Adams M., Myślenie pytaniami, Warszawa 2007
• Hargrove R., Mistrzowski coaching, Kraków 2006
• Kowalska K., Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze, Gliwice 2011
• Law H., Ireland S., Hussain Z., Psychologia coachingu, Warszawa 2010
• Marciniak, Rogalska Marciniak, Coaching zbiór narzędzi wspierania rozwoju, Warszawa 2012
• Rogers J., Coaching. Podstawy umiejętności, Gdańsk 2009.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: