Etyka w coachingu 11-M12-p
Zawsze pamiętaj o tym, co jest celem twojej pracy z Klientem, trzymaj się granic tego, na co się z nim umówiłeś.
Twoim sukcesem jest sukces Klienta. Trzymaj się w cieniu.
Nigdy nie obiecuj Klientowi tego, co nie jest możliwe do osiągnięcia.
Zachowaj respekt dla autonomii Klienta i własnej.
Bądź rzetelny w udzielaniu informacji zwrotnej. Twoje opinie i komentarze mają zawsze wpierać klienta w znajdowaniu rozwiązań.
Bądź dyskretny w sprawach dotyczących Klienta.
Podejmuj się tylko takich zadań, do których czujesz się przygotowany.
Pamiętaj o stałym pogłębianiu wiedzy i rozwijaniu swoich umiejętności.
Bądź przyzwoity, działaj na rynku uczciwie, nie podważaj kompetencji innych coachów.
W sprawach materialnych zachowaj przyzwoitość i zdrowy rozsądek. Zachowaj równowagę między tym co dajesz i tym, co bierze
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Słuchacz zna i stosuje kodeks etyczny coacha
Kryteria oceniania
Ocena aktywnosci na zajeciach
skala ocen od 5 do 1
bdb- ndst
Praktyki zawodowe
-
Literatura
https://www.izbacoachingu.com/coaching/kodeks-etyczny/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: