Seminarium polonistyczno-historyczne 03-SPH3-r2HSDU
Treści programowe dla przedmiotu:
- opracowanie i prezentacja rozdziałów pracy magisterskiej,
- dyskusja, analiza krytyczna i/lub modyfikacja rozdziałów pracy magisterskiej.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka:
- potrafi opracować i zaprezentować rozdziały pracy magisterskiej,
- potrafi dyskutować w celu krytycznej analizy i/lub modyfikacji opracowanych rozdziałów pracy magisterskiej.
Kryteria oceniania
Skala ocen:
bardzo dobry (bdb; 5,0): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami, a jednocześnie w sposób kreatywny i twórczy, wykonanie dodatkowych zadań z inicjatywy studenta.
dobry plus (+db; 4,5): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami, a jednocześnie w sposób twórczy.
dobry (db; 4,0): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami.
dostateczny plus (+dst; 3,5): niekompletne wykonanie zadań.
dostateczny (dst; 3,0): połowiczne wykonanie zadań, brak któregoś z zadań.
niedostateczny (ndst; 2,0): nieusprawiedliwiona nieobecność, brak wykonania zadań.
Literatura
Zalecana literatura:
Krajewski M., O metodologii nauk i zasadach pisarstwa naukowego. Uwagi podstawowe. Uniwersytet Śląski, Gliwice, 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: