Seminarium polonistyczno-historyczne 03-SPH2-r1HSDU
Treści programowe dla przedmiotu:
- metodologia i metody badań w zakresie literaturoznawstwa, historii, językoznawstwa w powiązaniu z edukacją humanistyczną niezbędne do opracowania konspektu pracy magisterskiej,
- zasady tworzenia tekstu naukowego zgodnie z wymogami stawianymi przed pracą magisterską,
- opracować konspekt pracy magisterskiej.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu (modułu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka:
- zna metodologię i metody badań w zakresie literaturoznawstwa, historii, językoznawstwa w powiązaniu z edukacją humanistyczną niezbędne do opracowania konspektu pracy magisterskiej,
- zna zasady tworzenia tekstu naukowego zgodnie z wymogami stawianymi przed pracą magisterską i z poszanowaniem praw autorskich innych autorów i własnych,
- potrafi samodzielnie opracować konspekt pracy magisterskiej.
Kryteria oceniania
Skala ocen:
bardzo dobry (bdb; 5,0): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami, a jednocześnie w sposób kreatywny i twórczy, wykonanie dodatkowych zadań z inicjatywy studenta.
dobry plus (+db; 4,5): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami, a jednocześnie w sposób twórczy.
dobry (db; 4,0): wykonanie zadań zgodnie z przedstawionymi zaleceniami.
dostateczny plus (+dst; 3,5): niekompletne wykonanie zadań.
dostateczny (dst; 3,0): połowiczne wykonanie zadań, brak któregoś z zadań.
niedostateczny (ndst; 2,0): nieusprawiedliwiona nieobecność, brak wykonania zadań.
Literatura
Zalecana literatura:
Krajewski M., O metodologii nauk i zasadach pisarstwa naukowego. Uwagi podstawowe. Uniwersytet Śląski, Gliwice, 2010 .
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: