Seminarium magisterskie 03-SEM-22I
Treści programowe dla przedmiotu:
- określenie merytorycznej i metodologicznej specyfiki seminarium oraz zasad pisania prac dyplomowych,
- prezentacja tematów prac dyplomowych i dyskusja na ich temat,
- dokonanie przez studentów wyboru tematu pracy dyplomowej,
- przedyskutowanie kluczowych problemów i kontekstów związanych z tematyką prac,
- prezentacja konspektów prac lub ich fragmentów połączona z dyskusją na ich temat.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu (modułu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka:
- potrafi samodzielnie napisać na wybrany temat pracę o charakterze akademickim na poziomie właściwym dla stopnia zawodowego magistra,
- potrafi aktywnie uczestniczyć w dyskusji związanej z tematyką seminarium, formułując własne poglądy i odnosząc się do opinii wyrażanych przez innych członków grupy,
- potrafi stosować zasady prawa autorskiego i własności intelektualnej,
- potrafi wyszukiwać i przetwarzać specjalistyczne informacje niezbędne do opracowania tematu pracy dyplomowej,
- potrafi wykazać się poszerzoną i ukontekstowioną wiedzą w zakresie objętym tematyką seminarium dyplomowego.
Kryteria oceniania
Skala ocen:
bardzo dobry (bdb; 5,0): bardzo wysoki poziom wiedzy związanej z tematyką seminarium i jej kontekstami, wysoka świadomość metodologiczna, praca dyplomowa w pełni oryginalna, dobrze wykorzystująca literaturę źródłową i literaturę przedmiotu, nienaganna pod względem formalnym i językowym.
dobry plus (+db; 4,5): jak wyżej, dopuszczalne drobne uchybienia natury formalno-językowej w pracy dyplomowej.
dobry (db; 4,0): dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca dyplomowa poprawna, z drobnymi uchybieniami natury formalno-językowej.
dostateczny plus (+dst; 3,5): dopuszczalne nieznaczne braki w wiedzy, praca o przeciętnych walorach merytorycznych, z większymi uchybieniami natury formalno-językowej.
dostateczny (dst; 3,0): znaczne braki w wiedzy, praca merytorycznie słaba, z dużymi uchybieniami natury formalno-językowej.
niedostateczny (ndst; 2,0): niedopuszczalne braki w wiedzy, praca bezwartościowa pod względem merytorycznym, niedopuszczalne błędy językowe i formalne.
Literatura
Według wskazań prowadzącego zajęcia, zależnie od tematyki seminarium.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: