Content marketing czyli kreowanie wizerunku firmy/instytucji w mediach społecznościowych - spec. komunikacja medialna 03-CMK-22PDL
Treści programowe dla przedmiotu:
- wprowadzenie do tematyki zajęć – marketing i content marketing,
- metody kreowania wizerunku firmy/organizacji,
- analiza funkcjonowania współczesnych mediów społecznościowych w kontekście kampanii content marketing,
- tworzenie kampanii content marketing dla organizacji/firmy/instytucji,
- tworzenie tekstów na profil Facebook firmy/organizacji,
- zdjęcia i grafika w kampanii content marketing, mediach społecznościowych.
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu przedmiotu (modułu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów uczenia się student/ka potrafi:
- wykorzystać wiedzę z zakresu marketingu i promocji, w szczególności content marketingu,
- kreować pozytywny wizerunek firmy/organizacji,
- zaplanować i przeprowadzić prostą kampanię content marketingową,
- wyszukiwać, analizować, oceniać, selekcjonować i użytkować informacje dla celów zawodowych,
- tworzyć teksty charakterystyczne dla kampanii content marketingowej,
- współdziałać i pracować w grupie dla osiągnięcia celów kampanii.
Kryteria oceniania
Skala ocen:
bardzo dobry (5,0): bardzo dobra wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz z grafiką/zdjęciami, wywiadem i krótkiego artykułu popularnonaukowego.
dobry (db; 4,0): dobra wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz z grafiką/zdjęciami i wywiadem, przedstawienie pomysłu na tekst popularnonaukowy w ramach kampanii content marketingowej.
dostateczny (dst; 3,0): dostateczna wiedza z zakresu zajęć, poprawne przygotowanie materiałów na FB wraz ze zdjęciami, przedstawienie pomysłu na tekst popularnonaukowy w ramach kampanii marketingowej.
niedostateczny (ndst; 2,0): niedostateczna wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Literatura
Zalecana literatura:
Barbara Stawarz, Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa 2017.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: