Chemia organiczna w szkole 02-CORSL
Zaznajomienie studentów z problemami związanymi z nauczaniem chemii nieorganicznej na poziomie gimnazjum, rozwijanie i pogłębianie myślenia kategoriami chemicznymi, uczulenie studentów na dostrzeganie w przyszłej pracy nauczycielskiej problemów związanych z demonstracją i wizualizacją eksperymentów. EFEKTY KSZTAŁCENIA. Nabycie kompetencji w przygotowaniu projektów zajęć warsztatowych z chemii nieorganicznej dla uczniów gimnazjum. Opanowanie tej dziedziny wiedzy powinno pomóc w organizowaniu przyszłego procesu dydaktycznego tak, aby sprzyjał on optymalnemu rozwojowi intelektualnemu ucznia.
Literatura
1) A. Burewicz, H. Gulińska (red), Dydaktyka chemii, Wyd. Naukowe UAM, Poznań 2002.
2) H. Gulińska, J. Haładuda, J. Smolińska, Ciekawa chemia, część 1 i 2, WSiP, Warszawa 2006.
3) L.Jones, P.Atkins, Chemia ogólna, PWN, Warszawa 2004.
4) A. Bielański, Podstawy chemii nieorganicznej, wyd. V, PWN, Warszawa 2002.
5) J.D. Lee, Zwięzła chemia nieorganiczna, wyd. II, PWN, Warszawa 1994.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: