Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Adult education 11-ANDRZ-11-pw-n
This course has not yet been described...
Term 2020/SZ:
None |
Module learning aims
(in Polish) - poznanie nauki jaką jest andragogika, usytuowania jej pośród innych nauk oraz poznanie współczesnych wyzwań i kierunków dalszego rozwoju
- rozwinięcie wiedzy na temat potencjału rozwojowego i ograniczeń rozwoju ludzi dorosłych (w różnych fazach dorosłości)
- poznanie różnych instytucji edukacyjnych oraz współczesnych miejsc i przestrzeni uczenia się dorosłych
- rozwinięcie umiejętności pracy w roli andragoga, edukatora, trenera itp., z uwzględnieniem różnych modeli pracy edukacyjnej
- kształtowanie potrzeby całożyciowego uczenia się
Information on where to find course materials
(in Polish) O doborze literatury i dostępie do niej informuje wykładowca na pierwszych zajęciach. Jeśli istnieje taka potrzeba, udostępnia materiały studentom.
Major
(in Polish) pedagogika
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
Wykład konwersatoryjny
Dyskusja
Praca z tekstem
Demonstracje dźwiękowe i/lub video
Metody aktywizujące np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT
Praca w grupach
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) nie
w roku 2021/21 zajęcia prowadzone są wyjątkowo zdalnie
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem - 18 godzin (10 W i 8 K)
Przygotowanie do zajęć - 10 godzin
Czytanie wskazanej literatury - 10 godzin
Przygotowanie pracy pisemnej, raportu, prezentacji, demonstracji, itp. - 7 godzin
Przygotowanie do egzaminu /zaliczenia - 10 godzin
Łącznie 55 godzin
2 punkty ECTS
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) brak
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) - poznanie nauki jaką jest andragogika, usytuowania jej pośród innych nauk oraz poznanie jej współczesnych wyzwań i kierunków dalszego rozwoju
- rozwinięcie wiedzy na temat potencjału rozwojowego i ograniczeń rozwoju ludzi dorosłych (w różnych fazach dorosłości)
- poznanie różnych instytucji edukacyjnych oraz współczesnych miejsc i przestrzeni uczenia się dorosłych
- rozwinięcie umiejętności pracy w roli andragoga, edukatora, trenera itp., z uwzględnieniem różnych modeli pracy edukacyjnej
- kształtowanie potrzeby całożyciowego uczenia się
Bibliography
Term 2020/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: