Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Sociology
Ethnography in consumer research 24-SODL-EBK
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) przekazanie wiedzy z zakresu kulturowych badań konsumenckich
przekazanie wiedzy na temat wykorzystania metod etnograficznych w badaniach konsumenckich
Rozwinięcie umiejętności stosowania wiedzy etnograficznej w badaniach konsumenckich
wyrobienie umiejętności planowania i realizowania etnograficznych badań konsumenckich
Wyrobienie umiejętności organizowania różnych rodzajów badań konsumenckich w terenie
Information on where to find course materials
(in Polish) TEAMS, USOS
Major
(in Polish) Socjologia
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
Wykład konwersatoryjny
Dyskusja
Praca w grupach
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) 08-DODL-EBK
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 2
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Potwierdzona wiedza i umiejętności z zakresu jakościowych metod badań socjologicznych
Course coordinators
Module learning aims
(in Polish) Zajęcia mają na celu opanowanie podstawowych umiejętności przygotowywania, prowadzenia, opracowywania i analizy badań etnograficznych.
Bibliography
Term 2021/SZ:
None |
Term 2022/SZ:
None |
Term 2023/SZ:
None |
Notes
Term 2021/SZ:
None |
Term 2022/SZ:
None |
Term 2023/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: