This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of European Culture in Gniezno
Copywriting 16-CR-11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Zapoznanie studentów z umiejętnością sztuki tworzenia tekstów oraz sloganów reklamowych. Celem jest określenie miejsca copywritera w złożonym procesie tworzenia kampanii reklamowej. Student przeanalizuje dostępne na rynku kampanie reklamowe, dokona próby stworzenia własnych projektów dotyczących tekstów, sloganów oraz kampanii reklamowych.
Information on where to find course materials
(in Polish) Materiały i publikacje będą znajdowały się w bibliotekach Kolegium Europejskiego UAM, Bibliotece Uniwersyteckiej w Poznaniu oraz we wskazanych przekazach elektronicznych.
Major
(in Polish) komunikacja europejska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja z moderatorem-prowadzący
Dyskusja
Praca w zespołach
Wykonanie zaleconych zadań i ich omówienie
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) nie
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student powinien znać w mowie i piśmie język polski na poziomie umożliwiającym swobodne poruszanie się po zagadnieniach medialnych. Student powinien posiadać podstawowe kompetencje z zakresu komunikacji werbalnej i wizualnej oraz podstawową wiedzę na temat uwarunkowań kulturowych współczesnej komunikacji.
Course coordinators
Term 2020/SL: | Term 2018/SL: | Term 2019/SL: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: