This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of English
Teaching English at the second stage of education - action research (module 3.2) 15-DJAEEBD-ZL-12
(First semester of a two-semester course. Next semester: 15-DJAEEBD-ZL-22.)
Module learning aims
(in Polish) 1. Zdobycie oraz pogłębianie wcześniej zdobytej wiedzy w zakresie wybranych aspektów dydaktyki języka angielskiego
2. Wykształcenie umiejętności krytycznego czytania i omawiania specjalistycznych tekstów w zakresie dydaktyki języka angielskiego
3. Wyrobienie umiejętności
a) zadawania odpowiednich pytań oraz aktywnego udziału w dyskusji na zajęciach
b) przygotowania multimedialnej prezentacji i moderowanie dyskusji
4. Rozwinięcie umiejętności porównywania teorii w zakresie dydaktyki języka angielskiego
5. Wyrobienie umiejętności pisania prac naukowych w zakresie dydaktyki języka angielskiego i napisanie pracy dyplomowej z wykorzystaniem odpowiedniego formatu i stylu na wybrany temat w zakresie dydaktyki języka angielskiego
Information on where to find course materials
(in Polish) Platforma Moodle, strona kursu
Major
English philology (part-time studies)
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) - analiza wybranej literatury z zakresu dydaktyki języka angielskiego
- dyskusje na temat wybranych aspektów DJA
- prezentacje
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 3
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Podstawowa wiedza o językoznawstwie angielskim, znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: