This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Brand Building 14-PPS2RBUM11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 - Wyposażenie studenta w podstawowe pojęcia z zakresu personal brand, personal branding, consumer insight.
C2 - Nabycie przez studenta umiejętności świadomego tworzenia marki własnej.
C3 - Nabycie przez studentów umiejętności prowadzenia procesu consumer insight.
C4 - Nabycie przez studentów umiejętności tworzenia CV i listu motywacyjnego.
C5 - Wyposażenie studenta w wiedzę z zakresu procesu rekrutacyjnego w pracy zawodowej.
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się w Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Oprócz tego studenci otrzymują listę artykułów, które dostępne są w ogólnodostępnych bazach naukowych.
Major
(in Polish) POLITOLOGIA - kierunek OGÓLNOAKADEMICKI
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, ćwiczenia przedmiotowe
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Przedmiot ma 1 pkt ECTS i jest prowadzony w formie 15h ćwiczeń.
1. Godziny zajęć (wg planu studiów) z nauczycielem - 15h ćwiczeń.
2. Przygotowanie do zajęć - 10h.
Suma: 25h
Sumaryczna liczba punktów ECTS dla przedmiotu - 1.
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student, który rozpoczyna zajęcia z modułu:
- ma podstawową wiedzę o społeczeństwie, państwie i prawie;
- potrafi wyszukiwać informacje w różnych źródłach i opracowaniach;
- ma potrzebę poszerzenia wiedzy o życiu społecznym i przekazywania jej innym;
- rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: