This course is not currently conducted!
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Marketing Research 14-PPS2RBAM11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 Zapoznanie studentów z rola informacji ze źródeł pierwotnych i wtórnych w podejmowaniu decyzji marketingowych.
C2 Przekazanie studentom systematycznej wiedzy dotyczącej istoty, funkcji i etapów badań marketingowych.
C3 Zapoznanie studentów z kluczowymi obszarami badań, celami i specyfika badań, w tym w internecie.
C4 Przekazanie wiedzy z zakresu stosowania metod i technik w badaniach z rozróżnieniem procedur dla badań ilościowych i jakościowych.
C5 Zapoznanie studentów z zasadami projektowania badania, pomiaru i weryfikacji danych.
C6 Kształtowanie umiejętności budowanie instrumentu pomiarowego stosowania procedury badania i przygotowania raportu .
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka WNPiD
Major
(in Polish) Politologia - studia II stopnia
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Ćwiczenia i metoda projektowa
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Ćwiczenia - 30 godzin
zajęcia z udziałem nauczyciela - 30h
przygotowanie do zaliczenia- 30 h
praca własna studenta 30 h
Suma punktów ECTS - 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Wiedza z podstaw marketingu, znajomości metodologii badań społecznych.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: