Conducted in
term:
2021/SL
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Faculty of Political Science and Journalism
Political Market Analysis 14-PPS2PARP11
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) C1 - Poznanie podstaw funkcjonowania rynku politycznego.
C2 - Zdobycie wiedzy na temat procesów zachodzących na rynku politycznym.
C3 - Uzyskanie wiedzy na temat badania i diagnozowania rozwoju rynku politycznego.
Information on where to find course materials
(in Polish) Literatura i inne materiały do zajęć znajdują się Bibliotece Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM.
Major
(in Polish) Politologia studia ogólnoakademickie
Number of hours
60
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład konwersatoryjny, ćwiczenia z elementami warsztatu. Tryb bezpośredni lub zdalny w zależności od sytuacji epidemicznej.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 1. Godziny zajęć z wykładowcą - 60: (30h wykładu + 30h ćwiczeń).
2. Przygotowanie do zajęć - 15 godzin
3. Przygotowanie do egzaminu - 15 godzin
4. Suma godzin: 90
5. Punkty ECTS - 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student który rozpoczyna zajęcia:
- ma podstawową wiedzę w zakresie funkcjonowania społeczeństwa, państwa i prawa
- rozumie potrzebę analizy mechanizmów polityki w ujęciu marketingowym
- ma potrzebę poszerzania wiedzy o czynnikach kształtujących preferencje polityczne
- rozumie znaczenie takiej wiedzy w pracy zawodowej
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: