Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Diagnosis and early intervention for children with autistic spectrum disorders 11-DZA-11-s
This course has not yet been described...
Term 2020/SZ:
None |
Term 2021/SZ:
None |
Term 2022/SZ:
None |
Term 2023/SZ:
None |
Term 2024/SZ:
None |
Module learning aims
(in Polish) Przekazanie wiedzy o zagadnieniach dotyczących etiologii oraz diagnozy autyzmu i zespołu Aspergera
Wskazanie najważniejszych kwestii związanych z wczesną interwencją wobec dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera
Wypracowanie umiejętności rozmowy z rodzicami oraz wsparcia ich w sytuacji diagnozy i terapii
Zapoznanie studentów z metodami terapii małego dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
Rozwinięcie kompetencji konstruowania indywidualnego programu edukacyjno – terapeutycznego dla dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera
Przygotowanie pedagogów do pracy w placówkach obejmujących wczesnym wspomaganiem dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera oraz do współpracy z ich rodzicami
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka, czytelnia, Internet, materiały przekazane przez wykładowcę
Major
(in Polish) WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) prezentacja multimedialna, dyskusja, praca w grupach,
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Nie, tylko w roku akademickim 2020/2021
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) wiedza z zakresu pedagogiki specjalnej oraz psychologii rozwojowej
Course coordinators
Term 2024/SZ: | Term 2018/SZ: | Term 2020/SZ: | Term 2023/SZ: | Term 2021/SZ: | Term 2022/SZ: | Term 2019/SZ: |
Module learning aims
(in Polish) Student:
- zna metody diagnozy autyzmu i zespołu Aspergera
- umie rozpoznać objawy auyzmu u dziecka w wieku 0-5 lat
- zna metody terapii
- potrafi zaplanować proces oddziaływań terapeutycznych w stosunku do dziecka z autyzmem i z zespołem Aspergera
- potrafi podjąć współpracę w zespole WWR oraz z rodzicami
Bibliography
Term 2020/SZ:
None |
Term 2021/SZ:
None |
Term 2022/SZ:
None |
Term 2023/SZ:
None |
Term 2024/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: