Conducted in
terms:
2020/SZ, 2022/SL, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Diagnosis and early intervention for visually impaired children 11-DWWRO-11-s
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Zaznajomienie studentów z etiologią uszkodzeń wzroku u dzieci, specyfiką rozwoju psychoruchowego dziecka niewidomego i niedowidzącego, możliwościami i metodami wspomagania rozwoju małego dziecka niewidomego i niedowidzącego.
Major
(in Polish) WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład, pogadanka, praca w grupie, analiza kliniczna przypadku.
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Term 2024/SZ: | Term 2018/SZ: | Term 2020/SZ: | Term 2023/SZ: | Term 2022/SL: | Term 2022/SZ: | Term 2019/SZ: |
Module learning aims
(in Polish) Zaznajomienie studentów z etiologią oraz rodzajami uszkodzeń analizatora wzrokowego.
Zapoznanie studentów ze specyfiką rozwoju psychoruchowego małego dziecka z uszkodzeniem wzroku.
Zapoznanie studentów z metodami usprawniania ruchowego dzieci z uszkodzeniem wzroku oraz formami i metodami w ramach wczesnego wspomagania ich rozwoju.
Bibliography
Term 2020/SZ:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: