Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ
ECTS credits:
unknown
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Diagnosis and Therapy of Aphasia 11-DTA-5LK-s
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Celem modułu jest zapoznanie studentów ze specyfiką zaburzeń w afazji oraz z metodami i formami pracy z osobami z różnymi typami afazji. Poznanie i analiza indywidualnych przypadków, kształcenie umiejętności wdrażania wiedzy do praktyki pedagogicznej z zakresu indywidualnego wspomagania i wspierania osób z afazją.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka UAM, WSE
Major
(in Polish) Pedagogika specjalna; specjalność: Logopedia kliniczna
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień
Wykład konwersatoryjny
Metoda ćwiczeniowa
Metoda projektu
Metody aktywizujące (np.: „burza mózgów”, technika analizy SWOT, technika drzewka decyzyjnego, metoda „kuli śniegowej”, konstruowanie „map myśli”)
Praca w grupach
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) w roku akademickim 2020/2021 z zastosowaniem platformy MT
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 6
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość przez studentów podstaw neurologii- budowy i funkcjonowania mózgu człowieka, specjalizacji półkul mózgowych;
Course coordinators
Term 2021/SZ: | Term 2020/SZ: | Term 2022/SZ: | Term 2019/SZ: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: