Special Education Diagnostics 11-DPP-11-s
This course has not yet been described...
Module learning aims
Information on where to find course materials
Major
Methods of teaching for learning outcomes achievement
Course module conducted remotely (e-learning)
Student workload (ECTS credits)
Cycle of studies
Module type
Year of studies (where relevant)
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
Course coordinators
Term 2019/SL: | Term 2022/SL: | Term 2021/SL: | Term 2018/SL: | Term 2020/SL: |
Bibliography
Dołęga, Z. (2010). Diagnoza psychologiczna dzieci w wieku szkolnym, tom. I. Katowice: UŚ.
Piszczek, M. (2011). Diagnoza wielospecjalistyczna. Warszawa: Kompedium.
Piszczek, M. (2011). Diagnoza i wspomaganie rozwoju dziecka. Warszawa: Kompedium.
Matczak, A. (1994). Diagnoza intelektu. Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Psychologii.
Klaczak, M, Majewicz, P. (2006). Diagnoza i rewalidacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Kraków: Wydawnictwo AP.
Stemplewska- Żakowicz, K., Kreitz, K. (2005). Wywiad psychologiczny w rożnych kontekstach praktycznych. Warszawa: PTP.
Stemplewska- Żakowicz, K. (2009). Diagnoza psychologiczna. Diagnozowanie jako kompetencja profesjonalna. Gdańsk: GWP.
Term 2021/SL:
None |
Term 2022/SL:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: