Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Educational Studies
Diagnosis and early intervention for children with multiple disabilities 11-DIASP-11-n
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Zapoznanie studenta z definicją niepełnosprawności sprzężonej, rodzajów, podziałów, charakterystyki funkcjonowania osób ze sprzężoną niepełnosprawnością, metod oddziaływań
Information on where to find course materials
(in Polish) biblioteka, czytelnia, Interent
Major
(in Polish) Pedagogika, specjalność: Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) Nie, tylko w roku akademickim 2020/2021
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) -uczestniczenie w zajęciach - 15 h
- czytanie i analiza literatury: 5 h
- przygotowanie prezentacji - 3 h
- przygotowanie się do zaliczenia - 5 h
Cycle of studies
2nd cycle
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Wiedza z pedagogiki specjalnej oraz psychologii rozwojowej
Course coordinators
Term 2024/SZ: | Term 2021/SZ: | Term 2020/SZ: | Term 2023/SZ: | Term 2018/SZ: | Term 2022/SZ: | Term 2019/SZ: |
Module learning aims
(in Polish) Student:
- zna pojęcie, etiologię oraz rodzaje niepełnosprawności sprzężonej,
- zna metody komunikacji z osobami ze sprzężoną niepełnosprawnością
- zna metody terapii osób z niepełnosprawnością sprzężoną,
- zna i stosuje metody diagnozy
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: