Conducted in
term:
2021/SL
Erasmus code: 09.2
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
(in Polish) Instytut Filologii Polskiej
Literary Regional Studies - library and literary documentation specialisation 03-REG-22PDL-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) 1. Zaznajomienie studentów z zagadnieniami związanymi z badaniem historii i kultury regionu, ze szczególnym uwzględnieniem literatury.
2. Kształtowanie warsztatu badawczego oraz posługiwania się narzędziami metodologicznymi niezbędnymi do badania kultury regionu.
3. Kształcenie umiejętności wykorzystywania wiedzy i pojęć z innych dziedzin humanistyki, takich jak geografia kulturowa, turystyka kulturowa, poetyka kulturowa, w celu uzyskania świadomości interdyscyplinarnego charakteru wiedzy o regionie.
4. Kształcenie umiejętności osadzania zjawisk kultury w kontekście historycznym i regionalnym.
5. Rozwój umiejętności prowadzenia pracy dokumentacyjnej, opracowywania i wykorzystania materiału źródłowego do pracy badawczej.
6. Formowanie wrażliwości humanistycznej oraz postawy aktywnego uczestnictwa w kulturze.
Information on where to find course materials
(in Polish) Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) lektura indywidualna, prezentacja indywidualna, dyskusja w grupie, praca indywidualna poza godzinami kontaktowymi
Course module conducted remotely (e-learning)
(in Polish) -
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) Przygotowanie do zajęć - 45h
Przygotowanie się do egzaminu - 30h
Przygotowanie wycieczki edukacyjnej - 30h
Egzamin ustny 1h
Punkty ECTS - 3
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: