Conducted in
terms:
2021/SL, 2022/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Basics of Educational Diagnostics - Teaching Specialisation 03-PDE-22PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- uzyskanie podstawowej wiedzy na temat diagnozowania i ewaluacji w pracy polonisty i w szkole na II etapie edukacyjnym,
- kształtowanie umiejętności projektowania i prowadzenia badań diagnostycznych w praktyce w szkole podstawowej uwzględniającego zróżnicowane potrzeby edukacyjne uczniów,
- kształtowanie umiejętności przygotowywania narzędzi diagnozowania, sprawdzania i oceniania wytworów uczniowskich,
- kształtowanie umiejętności oceniania jako działania wspierającego rozwój,
- przygotowanie do pracy w zespołach nauczycieli,
- przygotowanie do ewaluacji własnej pracy.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przpadków, metoda ćwiczeniowa, metoda warsztatowa, praca w grupach, rozmowa problemowa.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 1
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Student uczestniczy równolegle w zajęciach z metodyki nauczania literatury i języka polskiego na I stopniu studiów.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: