Conducted in
term:
2023/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Marketing of Culture - Promotion of Culture Specialisation 03-MK-12JPODM-E
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- przekazanie wiedzy z zakresu budowania strategii marketingowych, w tym wizerunkowych, oraz ich uwarunkowania w kulturze (promocji kultury),
- przekazanie wiedzy z zakresu dostępności narzędzi marketingowych w odniesieniu do instytucji, usług i wytworów kultury,
- zapoznanie z podstawowymi definicjami, pojęciami i leksyką z zakresu szeroko pojętej kultury i marketingu,
- rozwinięcie umiejętności pracy projektowej w grupach,
- zrozumienie i zastosowanie zagadnień związanych z promocją kultury w tzw. nowych mediach,
- przekazanie wiedzy z zakresu zarządzania kulturą i umiejętność zastosowania jej w praktyce,
- usprawnienie zdolności komunikacyjnych,
- rozwinięcie wrażliwości językowo-kulturowej.
Major
(in Polish) filologia polska jako obca
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład z prezentacją multimedialną wybranych zagadnień, wykład konwersatoryjny, wykład problemowy, dyskusja, praca z tekstem, metoda analizy przypadków, metoda ćwiczeniowa, metoda warsztatowa, metoda projektu, demonstracje dźwiękowe i/lub video, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 4
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 1
Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences
(in Polish) Znajomość języka polskiego na poziomie B2 lub wyższym, otwarta postawa studenta, nastawiona na poznawanie zagadnienia z obszaru marketingu kultury.
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: