Conducted in
terms:
2021/2022, 2022/2023, 2023/2024
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Psychological Laboratory - Induction to Practice - teaching specialisation 03-LPSY-22ZL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- pobudzenie refleksji temat wybranych zjawisk i problemów związanych ze społecznym funkcjonowaniem człowieka, ucznia i nauczyciela, w środowisku szkolnym, rodzinnym i lokalnym,
- zwiększenie wiedzy na temat procesów komunikowania interpersonalnego i społecznego, a także ich prawidłowości i zakłóceń w sytuacji szkolnej,
- rozwijanie etycznej, refleksyjnej i zaangażowanej postawy na rzecz budowania porozumienia i współpracy między różnymi podmiotami w sytuacji szkolnej,
- zwiększenie zasobów osobistych w obszarze kompetencji społeczno-emocjonalnych (samoświadomość, świadomość społeczna, umiejętności interpersonalne, kompetencje komunikacyjne, samodzielność),
- rozwinięcie gotowości do aktywnego kreowaniu ścieżki własnego rozwoju zawodowego oraz identyfikacji z rolą nauczyciela.
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, metoda analizy przypadków, uczenie problemowe (problem-based learning), metoda warsztatowa, metody aktywizujące, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 1
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: