Conducted in
terms:
2022/SL, 2023/SL, 2024/SL
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Games: Plots and Techniques 03-GFT-22SZPDU
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
Cel przedmiotu Gry: fabuły i techniki wynika z kariery, jaka w ciągu ostatniego ćwierćwiecza stała się udziałem gry komputerowej. Gra ta jest składnikiem codzienności całych pokoleń, kształtując podejście do opowieści, wrażliwość estetyczną, a nawet etyczną, oczekiwania wobec innych dziedzin rozrywki i sztuki. Jest też sportem i przemysłem. Wpływa na kino, telewizję oraz literaturę.
Wspólnym elementem gry komputerowej i literatury pozostaje fabuła i niektóre techniki prowadzenia narracji. Co jednak je różni, jak się wzajemnie inspirują i reformują? – na te i inne pytania winny odpowiedzieć zajęcia. Oprócz tego, co oczywiste, ich zadaniem jest usytuować obecne rozumienie gry na tle wcześniejszych teorii gier.
Major
(in Polish) sztuka pisania
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Dyskusja, praca z tekstem, gra dydaktyczna/symulacyjna, metoda ćwiczeniowa, praca w grupach.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 3
Cycle of studies
2nd cycle
Module type
elective
Year of studies (where relevant)
Year 2
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: