Conducted in
terms:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ
Erasmus code: 04.9
ISCED code: 0419
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Polish Philology
Economics of Publishing - Publishing Specialisation 03-EPW-21PDL
This course has not yet been described...
Module learning aims
(in Polish) Cele modułu kształcenia:
- podstawowa orientacja w zakresie funkcjonowania rynku książki w Polsce i na świecie,
- zaznajomienie z podmiotami działającymi na polskim rynku książki,
- zdobycie podstawowej wiedzy na temat planu i budżetu wydawniczego,
- zaznajomienie z głównymi problemami marketingu książki (identyfikacja marki: autor-tytuł-wydawca).
Major
(in Polish) filologia polska
Methods of teaching for learning outcomes achievement
(in Polish) Wykład, dyskusja, ćwiczenie praktyczne w przygotowywaniu budżetu książki.
Student workload (ECTS credits)
(in Polish) 1
Cycle of studies
1st cycle
Module type
compulsory
Year of studies (where relevant)
Year 2
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: