General English course (B2/B2+) 3028-ANG-GEC-B2/B2+
Speaking skills/ Function:
• Persuade people to try different activities
• Narrate a short story in descriptive detail
• Talk about annoying incidents
• Negotiate solutions in disputes
• Talk about health problems and recovery
• Present a case
• Make suggestions
• Talk about the weather and plan activities
• Discuss legal cases and consequences
• Talk about sports events and news stories
• Give a short structured presentation
• Talk about a range of people you know
• Discuss trends, talk about fashion and clothes
• Rank items and justify your choices
Vocabulary:
• free-time activities
• helping people
• at work
• fights and disputes
• injuries and illnesses
• charities
• urban change
• the weather
• the law and courts
• sports events
• actions and news
• gender stereotypes
• age groups
• clothes and fashion
• trends
• influences and identity
Grammar:
• cleft sentences
• narrative tenses
• the future in the past
• double comparatives
• negative questions
• ways of expressing the future
• verb patterns and reporting
• even and hardly
• defining and non-defining relative clauses;
• noun phrases
• prepositions
Cele kształcenia
Cele kształcenia przedmiotu cyklu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu kursu, student:
- Potrafi tworzyć bardziej rozwinięte, spójne wypowiedzi ustne zarówno w formie krótkiego monologu jak i w interakcji, odnosząc się do swoich doświadczeń, przedstawiając swoją opinię na dany temat wraz z krótkim uzasadnieniem i przykładami
- Rozumie średniej długości teksty mówione (monologi i dialogi) na tematy, które są mu znane, dotyczą problematyki życia codziennego, ważnych spraw społecznych czy problemów globalnych;
- Rozumie znaczenie głównych i pobocznych wątków przekazu zawartego w standardowych tekstach pisanych, które dotyczą znanych mu lub typowych spraw i zdarzeń lub szerszej problematyki życia codziennego, ważnych spraw społecznych czy problemów globalnych;
Kryteria oceniania
TEST
Uwagi
W cyklu 2021/SZ:
Warunkiem koniecznym uzyskania certyfikatu poświadczającego udział w kursie językowym jest min 30% wzrost kompetencji językowych studentki/studenta oraz min 80% frekwencja na zajęciach. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: