Wprowadzenie do modułu: Badania rynkowe-marketing-zachowania konsumenckie 24-SODL-WBR
1.Poznanie oczekiwań i wyobrażeń dotyczących kształcenia w module.
2.Przedstawienie podstawowego słownika pojęć związanych z modułem.
3.Zapoznanie i podstawowa analiza przykładów raportów badawczych.
4.Przedstawienie 3-letniego programu modułu i przedmiotów go tworzących.
5.Wskazanie praktycznych zastosowań przekazywanej wiedzy.
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2019/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2020/SZ: |
Efekty kształcenia
1. posiada wiedzę nt. podstawowych pojęć i zagadnień związanych z badaniami rynkowymi, marketingiem i zachowaniami konsumenckimi
2. posiada wiedzę nt. możliwości praktycznego zastosowania informacji i umiejętności zdobytych podczas kształcenia w module "Badania rynkowe - marketing - zachowania konsumenckie"
3. na poziomie podstawowym analizuje i ocenia projekty badawcze i kampanie marketingowe
Kryteria oceniania
Indywidualne przygotowanie prezentacji dotyczącej wybranego raportu z badań marketingowych, wybranej techniki badawczej lub wybranego zagadnienia z zakresu marketingu.
Literatura
• Antonides, G., van Raaij, W. F. (2003). Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN SA.
• Lambkin, M., Foxall, G., Raaij, F., Heilbrunn, B. (2001). Zachowanie konsumenta Koncepcje i badania europejskie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
• Kotler, P. (2013). Przez marketing do wzrostu: 8 zwycięskich strategii. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.
• Kotler, P., Keller, K. L. (2019). Marketing. Poznań: Rebis.
• Lutostański, M. J., Galica, M., Protasiuk, M. (2018). Data driven decisions: Jak odnaleźć się w natłoku danych?. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
• Maison, D. Noga-Bogomilski, A. (2007). Badania Marketingowe. Gdańsk: GWP.
• Maison, D. (2020). Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
• Makarenko, V. (2008). Tajne służby kapitalizmu. Kraków: Znak.
• strony www firm i instytucji badawczych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: