Prowadzony w
cyklach:
2020/SZ, 2021/SZ, 2022/SZ, 2023/SZ, 2024/SZ
Punkty ECTS:
5
Język:
język angielski
Organizowany przez:
Wydział Psychologii i Kognitywistyki
Advances in Neuroscience 23-KODU-AIN
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
(po angielsku) The goals of the lecture series are the following:
• to review the state-of-the-art in anatomical, functional, and network approaches to vision, haptics, the control of behavior, and language processing,
• to study the latest and impactful research reports in each of these domains,
• to understand the essentials of research design, data analyses, and interpretations of their outcomes in the area of functional neuroimaging (fMRI) and neurostimulation (TMS).
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
(po angielsku) All the materials will be available in a dedicated folder on the MS TEAMS platform.
Just in case, or if really necessary, some or all the materials will be made at: http://krolgreg.home.amu.edu.pl
Kierunek studiów
(po angielsku) Cognitive Science
(The third term of the M.Sc. program offered at the Faculty of Psychology and Cognitive Science)
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
(po angielsku) The lectures will give some background, and will provide specific discussion of major findings from the selected/discussed papers.
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
(po angielsku) While most of the lectures in each academic year are held on site (in a lecture hall), there is a possibility that, in a justified case, a lecture may be taught remotely (online).
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
(po angielsku) ECTS: 5 - It is estimated that around three hours of additional studying each week would be necessary to read the assigned papers, take relevant notes and prepare for the exam.
Poziom przedmiotu
II stopień
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
II rok
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
(po angielsku) Pre-requisites in terms of knowledge, skills and social competences (where relevant)
Knowledge of basic concepts in vision, somatosensation, perception, action, and language processing will be helpful in understanding of the discussed lecture material. Yet, there are no specific prerequisites because the lectures and recommended textbook chapters cover them all.
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: