Seminarium magisterskie 16-SMKEURP-14
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
[K_W03] - w pogłębionym zakresie praktyczne zastosowania zdobytej wiedzy w obszarze kultury i mediów
[K_W04] - w sposób pogłębiony zaawansowaną terminologię i metodologię z zakresu wiedzy o komunikacji, kulturze i mediach
[K_W06] - zależności między głównymi dziedzinami wiedzy kształtującymi komunikację europejską
[K_W10] - w pogłębionym stopniu kierunki rozwoju współczesnej kultury i procesów, które w niej zachodzą
[K_W12] - procesy społeczne i zjawiska kulturowe kształtujące współczesną Europę
[K_W13] - w pogłębionym stopniu zasady interpretacji, tworzenia oraz publikowania tekstów popularnych, popularnonaukowych
i naukowych z uwzględnieniem wykorzystania tych umiejętności w praktyce zawodowej zarządzania instytucjami kultury i media relations
[K_W14] - w sposób pogłębiony zasady funkcjonowania instytucji właściwych dla obszaru działalności zawodowej związanej
z kierunkiem studiów (np. instytucje kultury, media lokalne i branżowe, agencje reklamowe i PR-owe, działy PR przedsiębiorstw i instytucji)
[K_W16] - zasady z zakresu ochrony własności intelektualnej oraz prawa autorskiego
[K_U01] - wyszukiwać, analizować i przetwarzać informacje na temat zjawisk kulturowych, politycznych i społecznych przy użyciu różnych źródeł oraz interpretować je z perspektywy problemów komunikacyjnych
[K_U02] - wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną z zakresu komunikacji europejskiej oraz powiązanych z nią dyscyplin
w celu analizy złożonych problemów tożsamościowych, kulturowych oraz cywilizacyjnych
[K_U03] - sprawnie porozumiewać się przy użyciu różnych stylów wypowiedzi w mowie i na piśmie oraz przy wykorzystaniu zaawansowanych technik informacyjno-komunikacyjnych
[K_U04] - przy pomocy rozbudowanej argumentacji oraz przy zachowaniu obowiązujących zasad etycznych prezentować własne poglądy i pomysły, w oparciu o wiedzę i umiejętności z zakresu nauk o komunikowaniu i praktyk komunikacyjnych
[K_U05] - formułować problemy badawcze, opracowywać, prezentować i interpretować wyniki badań, wyciągać wnioski, wskazywać kierunki badań
[K_K08] - przyjmowania postawy krytycznej wobec odbieranych treści
Kryteria oceniania
do zaliczenia I semestru:
- sprecyzowanie tematu pracy magisterskiej
- uszczegółowienie zawartości treściowej pracy magisterskiej
- zebranie podstawowej literatury
do zaliczenia II semestru:
- skompletowanie materiałów źródłowych i literatury
- określenie problemów badawczych
- złożenie przed zakończeniem semestru konspektu pracy
Na ocenę ma wpływ:
- aktywne uczestnictwo w seminarium
- terminowe przedstawienie koncepcji pracy, jej planu oraz konspektu i bibliografii
- przygotowywanie i prezentacja referatów ukazujących postęp w procesie pisania pracy magisterskiej
- złożenie w terminie gotowej, zatwierdzonej przez Promotora pracy magisterskiej
- przystąpienie do ustnego egzaminu dyplomowego
- zaliczenie w postaci egzaminu dyplomowego.
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny (dst; 3,0): minimalna wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Zdzisław Szkutnik, Metodyka pisania pracy dyplomowej, Poznań 2005:
https://www.sbc.org.pl/dlibra/show-content/publication/edition/10515?id=10515&dirids=1
Pozostała literatura w zależności od podjętego przez Studentkę/Studenta tematu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: