Praca w zespole projektowym 16-S2PK02-P12326
Treści programowe:
Specyfika funkcjonowania jednostki w zespole projektowym
Role w zespole projektowym
Komunikacja w zespole projektowym
Realizacja działań w zespole projektowym
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Sylabus zajęć
W cyklu 2025/SL: https://sylabus.amu.edu.pl/pl/document/1990b312-1ed5-4c76-82d3-4905df392f63.pdf | W cyklu 2024/SL: https://sylabus.amu.edu.pl/pl/document/bfe9b4fb-982e-46d9-b224-6292c4c26f0d.pdf |
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy – Student/ka:
W1 zna i rozumie zasady funkcjonowania jednostki w zespole projektowym
W zakresie umiejętności – Student/ka:
U1 potrafi właściwie zrealizować działania projektowe o różnym charakterze
W zakresie kompetencji społecznych – Student/ka:
K1 jest gotów/gotowa do współpracy z różnymi osobami w ramach realizacji projektu
K2 jest gotów/gotowa do przyjmowania różnych ról w zespole projektowym
K3 jest gotów/gotowa do wykonywania w sposób profesjonalny zadań indywidualnych i zespołowych w grupie realizującej projekt
Kryteria oceniania
Elementy oceny końcowej:
projekt – 100%
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny (dst; 3,0): minimalna akceptowalna wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
Praktyki zawodowe
---
Literatura
R.M. Belbin, Twoja rola w zespole, tłum. A. Sawicka-Chrapkowicz, Gdańsk 2008.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: