PR w kulturze 16-PRWK-11
Absolwent zdobywa wiedzę na temat podstawowych zadań oraz technik public relation w odniesieniu do sektora kultury. Program kształcenia obejmuje kompleksową wiedzę na temat realizacji poszczególnych elementów składających się na całokształt działań z zakresu PR. Absolwent zdobywa wiedzę w zakresie zastosowania nowoczesnych rozwiązań z dziedziny ICT, w procesach komunikacji w ramach zespołu oraz w procesach komunikacji między instytucją (organizacją) a otoczeniem. Program kształcenia obejmuje naukę efektywnego wykorzystywania klasycznych już usług sieciowych, ich konfiguracji (np. chmura obliczeniowa) oraz zaawansowanych rozwiązań systemowych z zakresu Enterprise Resource Planning.
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019/SL: | W cyklu 2021/SL: | W cyklu 2018/SL: | W cyklu 2020/SL: |
Cele kształcenia przedmiotu cyklu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
Posiada wiedzę na temat zasad i celów zastosowania technik Public Relation w szeroko rozumianym sektorze kultury. W celu ich właściwej implementacji orientuje biegle się w podstawowych zagadnieniach sektora kultury;
Posiada wiedzę na temat aktualnej polityki kulturalnej oraz podstawowych zasad marketingowych wykorzystywanych w celach promocyjnych w sektorze kultury;
Posiada kompetencje w zakresie krytycznej oceny zjawisk kulturowych. Potrafi jednocześnie przygotowywać materiał promujący te zjawiska. Posiada zdolność pracy w zespole;
Z powodzeniem wykorzystuje standardowe rozwiązania technologiczne (w zakresie sprzętu i oprogramowania) używane w obszarze promocji dziedzictwa kulturowego i reklamy wydarzeń kulturalnych;
Wykazuje się kreatywnością w poszukiwaniu nowych rozwiązań z zakresu PR w kulturze.
Kryteria oceniania
Oceny formujące i podsumowujące
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Budzyński W. (1997), Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Warszawa.
Nierenberg B. (2004), Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej, Opole.
Niemczyk A. (2007), Marketing w sferze kultury. Wybrane problemy, Kraków.
Knecht Z. (1992), Marketing w zarządzaniu instytucją kultury, Warszawa.
Brodziński T, Wenta K. (1998) [red.], Techniki multimedialne w technice, edukacji ekologicznej i kształceniu zawodowym, Szczecin.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: