Blok wystawienniczy - Projekt wystawienniczy 16-BWPW-11
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
STUDENTKA/STUDENT potrafi:
- przygotować przemyślaną koncepcję wystawy prac plastycznych dzieci i stworzyć jej scenariusz
- zinwentaryzować i miejsce przyszłej ekspozycji oraz wskazać jego słabe i silne strony. Potrafi zneutralizować pierwsze z nich i w pełni wykorzystać drugie
- wspólnie z etatowymi pracownikami MOK przygotować projekt plastyczny wystawy
- korzystając z przygotowanego wcześniej scenariusza oraz projektu plastycznego wystawy, potrafi zrealizować ekspozycję
Kryteria oceniania
Efektem pracy zespołu studentek i studentów w ramach warsztatów będzie wystawa "Vermeer gnieźnieński"
- na ocenę z przedmiotu będą miały wpływ:
- udział w warsztatach (obecność)
- zaangażowanie w przygotowywanie projektu
- aktywność w rozwiązywaniu problemów oraz realizacji wystawy
Kryteria oceniania wg skali stosowanej w UAM:
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
dostateczny (dst; 3,0): minimalna wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
P. Roelofs, G.J.M., Weber, Vermeer, Rijksmuseum Amsterdam 2023
https://www.rijksmuseum.nl/en/whats-on/exhibitions/vermeer
https://www.rijksmuseum.nl/en/whats-on/exhibitions/vermeer/story/the-largest-vermeer-exhibition-ever
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: