Praktyczna nauka języka angielskiego 15-PNJA-NID-16
(Pierwszy semestr kursu dwusemestralnego. Drugi semestr 15-PNJA-NID-26.)
Treści kształcenia:
Checking students’ linguistic competences
Challenges
Passives
Talking about achievements
Communities
Verb patters
Narrative tenses
Description of places and people
Progress
Future forms, future probability
Conditionals
Expression of views, opinions, decisions, regrets
Articles, link words
Writing CV, autobiography, advertisement
Relative clauses
Reported Speech
Presentations of lifestyles, discussion
Discourse markers, unreal past
Commonly confused words
Modals
Emphasis
How feelings affect you - discussion
Academic English - examples
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
Po zaliczeniu kursu student:
- potrafi płynnie komunikować się w języku angielskim
- potrafi zrozumieć i zanalizować teksty słuchane na poziomie średnio-zaawansowanym
- potrafi tworzyć krótkie, użytkowe teksty w języku angielskim
- potrafi zrozumieć teksty słuchane i czytane na poziomie zaawansowanym
- potrafi zastosować słownictwo na poziomie zaawansowanym
- potrafi zastosować konstrukcje gramatyczne na poziomie zaawansowanym
Kryteria oceniania
Metody oceniania:
F – testy, quizy, dyskusje, aktywność na zajęciach
P - egzamin pisemny (test leksykalno-gramatyczny) i ustny (krótka wypowiedź ustna)
Kryteria oceniania:
bardzo dobry (bdb; 5,0)
dobry plus (+db; 4,5)
dobry (db; 4,0)
dostateczny plus (+dst; 3,5)
dostateczny (dst; 3,0)
niedostateczny (ndst; 2,0)
Literatura
Wilson, JJ and Antonia Clare. New Total English Advanced. Harlow: Pearson.
Clare, Antonia and JJ Wilson. New Total English Advanced. Workbook. Harlow: Pearson.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: