Nowoczesne technologie w dydaktyce języka angielskiego 15-NTWDJA-ZU-2-11
Treści kształcenia:
- Wprowadzenie do e-learningu: definicje, fakty, dane ilościowe i jakościowe
- Systemy operacyjne i podzespoły komputerowe w środowisku szkolnym
- Platformy e-learningowe, aplikacje i narzędzia internetowe w edukacji
- Przetwarzanie w chmurze a przyszłość edukacji
- Bezpieczeństwo pracy w sieci komputerowej oraz ochrona własności intelektualnej
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu (przedmiotu) i potwierdzeniu osiągnięcia efektów kształcenia student:
- Uzyskuje wiedzę z zakresu e-learningu i jego roli we współczesnej edukacji
- Uzyskuje wiedzę z zakresu różnych systemów operacyjnych i podzespołów komputerowych
- Uzyskuje wiedzę z zakresu wybranych platform e-learningowych, aplikacji oraz narzędzi wykorzystywanych w edukacji
- Uzyskuje wiedzę z zakresu przetwarzania w chmurze i jego roli we współczesnej edukacji
- Uzyskuje wiedzę z zakresu zasad bezpieczeństwa w sieci komputerowej i ochrony własności intelektualnej
Kryteria oceniania
Metody oceniania:
test, obecność na zjazdach
Kryteria oceniania:
bardzo dobry (bdb; 5,0): 92% – 100% z testu, obecność na wszystkich zjazdach
dobry plus (+db; 4,5): 84% – 91% z testu, obecność na wszystkich zjazdach
dobry (db; 4,0): 76% – 83% z testu, obecność na 5 z 6 zjazdów
dostateczny plus (+dst; 3,5): 68% – 75% z testu, obecność na 5 z 6 zjazdów
dostateczny (dst; 3,0): 60% – 67% z testu, obecność na 4 z 6 zjazdów
niedostateczny (ndst; 2,0): wynik poniżej 60% z testu, obecność na 3 z 6 zjazdów lub mniej
Literatura
Bellance, James. Brandt, Ron (eds.) 2010. 21st Century Skills: Rethinking How Students Learn. London: Non Basic Stock Line
Long, Paul. Lawrey, Sarah. Ellis, Victoria. 2016. Cambridge International AS and A Level IT Coursebook with CD-ROM. Cambridge: Cambridge University Press.
Tucker, Catlin, R. Wycoff, Tiffany. Green, Jason. T. 2016. Blended Learning in Action: A Practical Guide Toward Sustainable Change. San Francisco, CA: Corwin Press.
Horton, William. 2012. E-learning by design. 2nd Edition. San Francisco, CA: Pfeiffer.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: