Badania marketingowe 14-PPS2RBAM11
T_K01 Miejsce informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych
Marketingowe systemy informacyjne w organizacji.(P+W01, P_W02, P_U01, P_K02)
T_K02 Pojęcie badań marketingowych, ich funkcje i użyteczność wyników, główne obszary badań (P_W01,P_W02, P_W02, P_K02
T_K03 Etapy procesu badania marketingowego P_W02, P_U02, P_K02,)
T_K04 Pomiar, budowa skal,konstrukcja instrumentu pomiarowego (P+W02, P_W03, P_U01, P_K02 )
T_K05 Gromadzenie, weryfikacja i analiza danych pierwotnych i wtórnych w procesie badań rynkowych ( P_W02, P_U02, PK02)
T_K06 Metody i techniki badań ilościowych i jakościowych . Przegląd metod i zasad ich doboru (P_W01, P_W02, P_U02, P_K01 )
T_K07 Wykorzystanie metod ilośc0iwych w badaniu rynku ( P_W02, P_W03, PU_02, P+K02)
T_K08 Charakterystyka metod i technik jakościowych - cechy i procedury (P_W02, P_W03, P_U)02, P_U03, P_K02)
T_K09 Zastosowanie metod obserwacji i eksperymentu w badaniach marketingowych (P_W02, P_W03, P_U01,P_K02)
T_K10 wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniach marketingowych( P_W02, P_W03, P_U01 P_K02 )
T_K11 Zastosowanie danych z pomiarów fizjologicznych i neuromarketingowych
w podejmowaniu decyzji marketingowych P_W01, P_W02,P_U01, P_K02)
T_K12 Metody badania marki ( P_W01, P_W02, P_U01, P_K02)
T_K13 Pomiar skuteczności kampanii reklamowych P_W01, P_W02, P_U01, P_K01)
T_K14 Projektowanie i realizacja badanie marketingowego w zespole studenckim P_W01, P_W03, P_Uo1, PU02, P_K01,)
T_K15 Przygotowanie i prezentacja raportu z badań (P_W02, P_W03, P_U01, P_U03, P_K01)
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
P_W01 Student posiada wiedzę z zakresu istoty, celów i obszarów badań marketingowych,(K_W06, K_W11, K_U02, K_U01, K_K02 )
P_W02 Zna procedury badawcze, wykorzystuje w niej właściwe metody i techniki (K_W06, K_W08, K_U01, K_U04, K_K09)
P_W03, Posiada wiedzę z zakresu budowania skal i narzędzi pomiarowych w badaniach ilościowych i jakościowych (K_W06, K_W01, K_U01, K_U04, K_K01)
P_U01 Projektuje założenia do badania, realizuje je w oparciu właściwe procedury badawcze (K_w04, K_W08, K_U04, K_U07, K_K08 )
P_U02 Weryfikuje i analizuje wyniki badań własnych (K_W08, K_W11, K_U01, K_U07 K_K04 )
P_U03 Przygotowuje report z badań i operacjonaliizuje wnioski z nich wynikające ( K_W06, K-W08, K_U07, K_U08, K_K08)
P_K02 Potrafi współpracować i kierować zespołem badawczym w zakresie realizacji założonych celów ( K_W06, K_W08, K_U04, K_U07, K_K02, K_K05 )
P_K02 Przyjmuje postawę otwartości i twórczego krytycyzmu przyswojonej nowej wiedzy (K_W02. K_W04, K_U06, K_K01 )
Kryteria oceniania
Metoda podsumowująca: test
5.0 - znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
4.5 - bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
4.0 - dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
3.5 - zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
3.0 - zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
2.0 - niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie treści kształcenia, zawartych w programie przedmiotu
Literatura
1. Kaczmarczyk S., Zastosowanie badań marketingowych PWE, Warszawa 2007
2. Kaczmarek M.,Olejnik I.,Springer A., Badania jakościowe, metody i zastosowania, CeDeWU, Warszawa 2013
, 3.. Kaden R., Badania marketingowe, PWE Warszawa 2008
4. Kędzior Z, Karcz K. , Badania marketingowe w praktyce, PWE, Warszawa 2009
5. Mazurek - Łopacińska K. / red/, Badania Marketingowe PWN, Warszawa 2016
6. Maison D., Noga-Bogomilski A., Badania Marketingowe, Wyd Psycholog. Gdańsk 2007
7. Kall J., Budowanie silnej mark, Wyd. AE Poznań 2009
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: