Marketing i reklama 14-PPS2AMIR11
TK_01 - podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i istota orientacji marketingowej (P_W01, P_W02, P_U01, P_U02, P_K01, P_K03).
TK_02 - marketing szeptany (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_03 - marketing wirusowy (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_04 - marketing sensoryczny, content marketing, real time marketing, marketing partyzancki (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_05 - mechanizmy perswazyjne stosowane w reklamach (P_W01, P_W02, P_W03, P_U01, P_U02, P_U03, P_K01, P_K02, P_K03).
TK_06 - product i idea placement (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_07 - reklama społeczna (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K02).
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
P_W01 - student definiuje pojęcie marketingu oraz rozpoznaje jego orientacje (K_W13).
P_W02 - student zna podstawowe formy marketingu (K_W13).
P_W03 - student ma wiedzę na temat środków perswazyjnych stosowanych w reklamach (K_W13).
P_U01 - student potrafi właściwie postrzegać relacje sprzedającego i klienta (K_W11, K_W13).
P_U02 - student umie wyszukiwać sposoby reagowania na potrzeby rynku wobec przedsiębiorstwa (K_W11, K_W13, K_U07, K_U12, K_U13).
P_U03 - student umie stosować odpowiednie środki perswazyjne w poszczególnych formach komunikacji marketingowej (K_W13,K_U07, K_U12, K_U13, K_U15, K_U16).
P_K01 - student wykazuje się kreatywnością w odpowiadaniu na potrzeby klienta (K_W13, K_U07, K_U15, K_U16, K_K01).
P_K02 - student jest wrażliwy na kwestie etyczne w działalności marketingowej (K_W13, K_K01, K_K04, K_K12).
P_K03 - jest otwarty na innowacyjne formy kontaktu instytucji z otoczeniem (K_W13, K_K01, K_K09).
Kryteria oceniania
Ocena formująca - ocena ciągła na podstawie cząstkowych aktywności i obecności na zajęciach.
Pisemne kolokwium zaliczeniowe.
KRYTERIA OCENIANIA:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadowalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadowalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Podstawowa:
Kotler P., Keller K.L. (2012), Marketing, Poznań.
Stawarz B. (2017), Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa.
Hulten B., Broweus N. Van Dijk M. (2010), Marketing sensoryczny, Warszawa.
Bralczyk J. (2004), Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańsk.
Uzupełniająca:
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2017), Marketing 4.0, Warszawa.
Tracy B. (2019), Marketing, Warszawa.
Burgers w., (2013), Marketing, Warszawa.
Kacprzak A. (2017), Marketing doświadczeń w internecie, Warszawa.
Boguski J. (2016), Marketing innowacji: kreowanie innowacyjnych produktów i usług na potrzeby rynku, Warszawa.
Kępiński Ł., Kordowsk M., Sałkowski D., Sztubecki K. (2015), Marketing internetowy: nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki, Warszawa.
Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M. (2015), Marketing: koncepcje, strategie, trendy, Poznań.
Dajnaka A. (2019), Marketing mobilny, Warszawa.
Michalski E. (2017), Marketing: podręcznik akademicki, Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: