Budowa zespołu 14-PPS1ZBUZ11
TK_01 - Rola menadżera – funkcje, zadania kadry zarządzającej EU_01; EU_02; EU_03
TK_02 - Miękkie umiejętności w zarządzaniu zespołem EU_04
TK_03 - Psychologiczne i społeczne predyspozycje przydatne w procesie zarządzania zespołem EU_05
TK_04 - Modele budowy kompetencji i umiejętności menadżerskich EU_03; EU_05
TK_05 - Rekrutacja, zarządzanie, administrowanie, rozwój i ewaluacja pracy zespołu EU_02; EU_03; EU_07
TK_06 - Trening kompetencji menadżerskich: budowanie zespołu, komunikacja interpersonalna autoprezentcja, informacja zwrotna EU_05; EU_06; EU_08
TK_07 - Asertywność, efektywność osobista, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem EU_04; EU_07
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
EU_01 Zna role, którą w zarządzaniu zespołem pełni jego lider - manager K_W05; K_K06
EU_02 Wie, jakie zadania stoją przed kadrą zarządczą K_W05; K_K06
EU_03 Ma wiedzę nt efektywnego zarządzania, administrowania I rekrutowania K_W02; K_U01; K_K09
EU_04 Jest w stanie nieustannie podnosić swoje kompetencje I umiejętności menadżerskie K_U07; K_U08; K_K02
EU_05 Jest w stanie używać psychologicznych i społecznych umiejętności w zarzadzaniu zespołem K_U08; K_K02; K_K03
EU_06 Ma zdolność obserwacji i interpretacji społecznych, ekonomicznych, politycznych I prawnych zjawisk w celu efektywnego zarządzania zespołem w organizacji K_W12; K_U01
Kryteria oceniania
OCENA FORMUJĄCA – ocena ciągła na podstawie aktywności i obecności na zajęciach
OCENA PODSUMOWUJĄCA – egzamin pisemny
KRYTERIA OCENIANIA:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadawalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadawalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
K. Szczepańska-Woszczyna, Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa, Warszawa 2016
M. Kot, Kompetencje menedżera, Warszawa 2018
M. Pawlikowska-Olszta, Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: