Marketing i reklama 14-PPS1AMIR11
TK_01 - podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i istota orientacji marketingowej (P_W01, P_W02, P_U01, P_U02, P_K01, P_K03).
TK_02 - marketing szeptany (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_03 - marketing wirusowy (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_04 - marketing sensoryczny, content marketing, real time marketing, marketing partyzancki (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_05 - mechanizmy perswazyjne stosowane w reklamach (P_W01, P_W02, P_W03, P_U01, P_U02, P_U03, P_K01, P_K02, P_K03).
TK_06 - product i idea placement (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K03).
TK_07 - reklama społeczna (P_W02, P_U01, P_U03, P_K01, P_K02).
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
P_W01 - student definiuje pojęcie marketingu oraz rozpoznaje jego orientacje (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_W02 - student zna podstawowe formy marketingu (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_W03 - student ma wiedzę na temat środków perswazyjnych stosowanych w reklamach (K_W02, K_W11, K_U01, K_U05, K_K01, K_K12).
P_U01 - student potrafi właściwie postrzegać relacje sprzedającego i klienta (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_U02 - student umie wyszukiwać sposoby reagowania na potrzeby rynku wobec przedsiębiorstwa (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_U03 - student umie stosować odpowiednie środki perswazyjne w poszczególnych formach komunikacji marketingowej (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_K01 - student wykazuje się kreatywnością w odpowiadaniu na potrzeby klienta (K_W02, K_W11, K_U01, K_K01, K_K12).
P_K02 - student jest wrażliwy na kwestie etyczne w działalności marketingowej (K_W02, K_W11, K_U01, K_U05, K_K01, K_K12).
P_K03 - jest otwarty na innowacyjne formy kontaktu instytucji z otoczeniem ().
Kryteria oceniania
Ocena formująca - ocena ciągła na podstawie cząstkowych aktywności i obecności na zajęciach.
Pisemne kolokwium zaliczeniowe.
KRYTERIA OCENIANIA:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadowalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadowalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Podstawowa:
Kotler P., Keller K.L. (2012), Marketing, Poznań.
Stawarz B. (2017), Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów, Warszawa.
Hulten B., Broweus N. Van Dijk M. (2010), Marketing sensoryczny, Warszawa.
Bralczyk J. (2004), Język na sprzedaż, czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka, Gdańsk.
Uzupełniająca
Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2017), Marketing 4.0, Warszawa.
Tracy B. (2019), Marketing, Warszawa.
Burgers w., (2013), Marketing, Warszawa.
Kacprzak A. (2017), Marketing doświadczeń w internecie, Warszawa.
Boguski J. (2016), Marketing innowacji: kreowanie innowacyjnych produktów i usług na potrzeby rynku, Warszawa.
Kępiński Ł., Kordowsk M., Sałkowski D., Sztubecki K. (2015), Marketing internetowy: nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki, Warszawa.
Mruk H., Pilarczyk B., Sławińska M. (2015), Marketing: koncepcje, strategie, trendy, Poznań.
Dajnaka A. (2019), Marketing mobilny, Warszawa.
Michalski E. (2017), Marketing: podręcznik akademicki, Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: