Metody badań medioznawczych 14-DPS2OMBA11
1. Nauka a badanie
2. Elementy badań
3. Etyka badań
4. Badania jakościowe
5. Analiza treści
6. Badania sondażowe i longituidalne
7. Badania doświadczalne
8. Statystyka w badaniach medioznawczych
9. Sprawdzanie hipotez
10. Procedury statystyczne
11. Badania mediów drukowanych, elektronicznych, reklamy i Public Relations
12. Badania środków masowego przekazu i internet
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Podstawowa
Wimmer R. D., Dominick J. R., Mass media. Metody badań, Kraków 2008.
Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2005.
Lisowska-Magdziarz M., Analiza zawartości mediów. Przewodnik dla studentów, Kraków 2004.
Tetelowska I., Szkice prasoznawcze, Kraków 1976.
Uzupełniająca
Frankfort-Nachmias Ch., Nachmias D., Metody badawcze w naukach społecznych, Poznań 2001.
Kafel M., Prasoznawstwo, Warszawa 1969.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: