Marketing interaktywny (direct mail, e-mailing, mobile marketing) 14-DPS1RMKI11
Wprowadzenie do e-mailingu (EK_W1)
Strategia w e-mailingu (EK_W3, EK_U1, EK_U2, EK_K1, EK_K2, EK_K3)
Budowanie newslettera w praktyce (EK_W2, EK_W3, EK_U1, EK_U2, EK_K1, EK_K2, EK_K3)
Treść w e-mailingu (EK_U3)
Mierzenie efektywności w e-mailingu (EK_W3, EK_U1)
Podstawy mobile marketingu (EK_W1, EK_W2, EK_W3, EK_U2, EK_K1, EK_K2, EK_K3)
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Efekty kształcenia
EK_W1 posiada wiedzę na temat narzędzi marketingowych online i ich skuteczności K_W06, K_W11, K_W12, K_W13
EK_W2 zna otoczenie prawne działań marketingowych w sieci K_W02, K_W10
EK_W3 posiada wiedzę na temat narzędzi tworzenia, kontroli, audytu działań marketingowych i potrafi je wykorzystać w przygotowywanej strategii marketingowej w sieci K_W06
EK_U1 potrafi przygotować kampanię e-mailingową wg uznanych zasad ich tworzenia, realizacji i kontroli K_U07, K_U08
EK_U2 wykorzystuje zdobytą wiedzę do projektowania narzędzi z zakresu e-marketingu K_U07, K_U08
EK_U3 zna sposoby wdrożenia i realizacji narzędzi z zakresu direct mail K_U07, K_U08
EK_K1 potrafi realizować działania marketingowe w małych grupach projektowych K_K02, K_K04, K_K05, K_K08
EK_K2 rozpoznaje role projektowe i potrafi realizować powierzone mu zadania lub delegować je na innych K_K02, K_K04, K_K05
EK_K3 wie jak działać etycznie projektując narzędzia marketingowe online K_K11
Kryteria oceniania
Metody oceniania formujące: Przygotowanie pisemnych raportów lub prezentacja wyników prac zespołowych
Metody oceniania podsumowujące: Suma punktów z raportów i obecności na zajęciach
KRYTERIA OCENIANIA:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadawalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadawalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
P. Krupa, Maciej Ossowski, E-m@il marketing. 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci, Gliwice 2013. (fragmenty)
P. Sala, Świeże podejście do Email Marketingu, Kraków 2011. (fragmenty)
A. Sznajder, Technologie mobilne w marketingu, Warszawa 2014. (fragmenty)
M. Zaremba, Mobile dla menadżerów, czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne, Warszawa 2015.
J. Kall, Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki, Warszawa 2015.
B. Halligan, D. Shah, Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu, Gliwice 2010.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: