Kampanie reklamowe 14-DPN1RKMR11
TK_01 - Kampanie reklamowe w Polsce i na świecie (analiza wybranych kampanii) (P_W03; P_U03; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_02 - Kampania reklamowa jako element strategii reklamowej przedsiębiorstwa (P_W01; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_03 - Wyznaczanie celów i dobór adresatów kampanii reklamowej (P_W01; P_W02; P_U01; P_U02; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_04 - Formułowanie przekazu reklamowego (P_W01; P_W03; P_U03 P_K01; P_K02; P_K03)
TK_05 - Kreacja w reklamie (P_W01; PW03; P_U03; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_06 - Testowanie przekazu reklamowego (P_W01; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_07 - Planowanie mediów w kampanii reklamowej (P_W01; P_W02; P_U04 P_K01; P_K02; P_K03)
TK_08 - Kampanie reklamowe w Internecie (P_W01; P_W02; P_W03; P_U02; P_U03; P_U04 P_K01; P_K02; P_K03)
TK_09 - Ocena skuteczności kampanii reklamowej (P_W01; P_U01; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_10 - Współpraca z agencją reklamową (P_W01; PW03; P_U02; P_U03; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_11 - Reklama jako element zintegrowanej komunikacji marketingowej - kampania 360 stopni (P_W01; P_U04; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_12 - Marketing bezpośredni (P_W01; P_W03; P_U04; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_13 - Marketing mobilny (P_W01; P_W03; P_U04; P_K01; P_K02; P_K03)
TK_14 - Działania niestandardowe (np. ambient media, marketing partyzancki, marketing wirusowy) (P_W01; P_W03; P_U04; P_K01; P_K02; P-K03)
TK_15 - Kampanie reklamowe w sferze business-to-business (P_W01; P_W03; P_U04; P_K01; P_K02; P_K03)
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
P_W01 - opisuje proces tworzenia kampanii reklamowej (K_W06; K_W09; K_W12; K_W13)
P_W02 - objaśnia uwarunkowania doboru mediów w kampanii reklamowej (K_W06; K_W12; K_W13)
P_W03 - charakteryzuje rynek reklamy w Polsce (K_W14)
P_U01 - analizuje sytuację marki i firmy na potrzeby kampanii reklamowej (K_U02; K_U06; K_U07; K_U09; K_U10; K_U12; K_U13)
P_U02 - formułuje cele i decyduje o grupach docelowych kampanii reklamowej (K_U02; K_U06; K_U09; K_U10; K_U12; K_U14)
P_U03 - krytycznie ocenia kreatywną stronę kampanii reklamowej (K_U02; K_U06; K_U09; K_U10; K_U15)
P_U04 - opracowuje media-mix i inne narzędzia komunikacji marketingowej w ramach kampanii 360 stopni (K_U02; K_U06; K_U09; K_U10; K_U12; K_U14; K_U16)
P_K01 - jest przygotowany do samodzielnego i zespołowego rozwiązywania problemów z zakresu planowania kampanii reklamowych (K_K01; K_K02; K_K03; K_K04; K_K06)
P_K02 - rozumie znaczenie postępowania zgodnego z zasadami etyki (K_K11)
P_K03 - wyraża własną opinię w dyskusjach prowadzonych podczas zajęć (K_K02; K_K04; K_K09)
Kryteria oceniania
Ocena formująca:bieżąca ocena aktywności na zajęciach, przygotowanie projektu, ćwiczenia praktyczne
Ocena podsumowująca: test (pytania otwarte / zamknięte), średnia ważona z ocen formujących
Kryteria oceniania:
5,0 - znakomita wiedza, bardzo dobrze opanowane umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,5 - pogłębiona wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
4,0 - dobra wiedza, dobrze wyuczone umiejętności oraz wykształcone kompetencje personalne i społeczne
3,5 - zadawalająca wiedza, wyuczone umiejętności oraz kompetencje personalne i społeczne
3,0 - podstawowa wiedza, opanowane najważniejsze umiejętności oraz wykształcone podstawowe kompetencje personalne i społeczne
2,0 - niezadawalająca wiedza, nieopanowane umiejętności oraz niewykształcone kompetencje personalne i społeczne
Literatura
Literatura podstawowa:
- Czarnecki A., Korsak R., Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, PWE, Warszawa 2001.
- Kłeczek R., Hajdas M., Sobocińska M., Kreacja w reklamie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2008.
- Wiedza o reklamie. Od pomysłu do efektu, praca zbiorowa, Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa – Bielsko-Biała 2009.
Literatura uzupełniająca:
- Albin K. , Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja, PWN, Warszawa – Wrocław 2000.
- Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, GWP, Gdańsk 2003.
- Heath R. Reklama: co tak naprawdę wpływa na jej skuteczność, GWP, Gdańsk 2008.
- Ind N., Wielkie kampanie reklamowe, Prószyński i S-ka, Warszawa 2001
- Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1995.
- Russell T., Ronald Lane W.R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2000.
- Sutherland M., Sylwester A, Reklama a umysł; PWN; Warszawa 2003.
- Ogilvy D., Wyznania człowieka reklamy, WIG Press; Warszawa 2000.
- Czasopismo Brief, www.brief.pl
- Czasopismo Marketing i Media Polska
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: