Instrument: perkusja 13-MSL5TINP34
-doskonali umiejętność prawidłowego opanowania techniki werblowej
(rudimentalnej),oraz szeroko pojętej umiejętności gry na perkusji.
-kształtuje nawyk systematycznej pracy na instrumencie
-poznaje różne formy muzyczne na przykładzie wykonywanych utworów,
-podejmuje próby samodzielnego opracowania utworów.
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Moduł zajęć/przedmiotu prowadzony zdalnie (e-learning)
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
-wykazuje znajomość literatury perkusyjnej z zakresu muzyki rozrywkowej i jazzowej,
-potrafi budować proste struktury akompaniamentu perkusyjnego oraz zna podstawy improwizacji,
-posiada osobowość artystyczna zdolną do tworzeni,realizowania i wyrażania własnych koncepcji artystycznych na gruncie muzyki perkusyjnej,
-posiada zdolność rozwijania techniki gry na perkusji, przydatnej do kreowania i realizowania własnych pomysłów artystycznych,
-potrafi w sposób płynny i wierny przekazać publiczności idee prezentowanych utworów muzycznych
-posiada umiejętność selekcji i doboru metod i procedur potrzebnych do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności pedagogicznej i artystycznej
Kryteria oceniania
5.5-szczególnie wyróżniające umiejętności manualne,znakomicie zrealizowany i wykonany program,świetna wiedza ogólnomuzyczna
5.0-bardzo dobre umiejętności manualne,znakomicie zrealizowany i wykonany program,świetna wiedza ogólnomuzyczna,
4.5-dobre umiejętności manualne,dobrze realizowany i wykonany program,bardzo dobra wiedza ogólnomuzyczna,
4.0-dobre umiejętności manualne,dobrze realizowany i wykonany program,dobra wiedza ogólnomuzyczna,
3.5-zadowalajace umiejętności manualne i wiedza ogólnomuzyczna,realizowanie i wykonanie programu z niedociągnięciami,
3.0-zadowalające umiejętności manualne i wiedza ogólnomuzyczna,realizowanie i wykonanie programu z dużymi niedociągnięciami,
2.0-niezadowalające umiejętności i wiedza ogólnomuzyczna oraz niezrealizowanie i nie wykonanie programu.
Literatura
1. E.Keune-Kleine Trommel
2. F.Hartung- School for Side-Drum
3. J.Zegalski-40 ćwiczeń na mały bęben
4. B.Rich-Snare Drum Rudiments
5. J.Stojko-Szkoła na Instrumenty Perkusyjne
6. J.Morello- Rudimental Jazz J.S.Pratt- Modern Street Beats
7. Perkusiv Arts Socjety International Drum Rudiments
8. J.Beck- Advanced Solos For Snare Drum
9. J.S.Pratt- Compound Rudiments
10. G.Chester-The New Breed
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: