Emisja głosu 13-MSL3GEMG14
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
1. operuje świadomie swoim głosem w śpiewie i wykorzystuje jego możliwości, w tym skalę głosu
2. rozwiązuje problemy emisyjne w śpiewie, także zbiorowym
3. wykonuje frazy z różnorodną dynamiką, artykulacją i skomplikowanymi rytmami
4 posiada brzmiący głos o estetycznej barwie i pewnym wolumenie
5. interpretuje wykonywane utwory z dobrą dykcją
6. potrafi samodzielnie opracować utwór
7. stosuje prawidłową dykcję
Kryteria oceniania
Metoda: obserwacja rozwoju wokalnego i świadomości wokalnej studenta, ocena wykonania programu zaliczeń semestralnych i egzaminu końcowego.
Kryteria: przygotowanie studenta do zajęć, uczynione postępy, samodzielność w pracy nad głosem, opanowanie zadanego programu pod względem wokalnym, muzycznym, pamięciowym
5.0 - znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.5 - bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
4.0 - dobra wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
3.5 - zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne ale ze znacznymi niedociągnięciami
3.0 - zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne ale z licznymi błędami
2.0 - niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne
Literatura
H. Sobierajska "Uczymy się śpiewać" PZWS Warszawa 1972
B. Tarasiewicz "Mówię i śpiewam świadomie" Universitas, Kraków 2006
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: