Multimedia/ Fotografia 13-LSM1XMUF11
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Posiada pogłębioną wiedzę artystyczno-humanistyczną, wie jak funkcjonuje współczesna kultura i krytyka artystyczna. Samodzielnie podejmuje działania artystyczne.
Tworzy samodzielne koncepcje artystyczne w zakresie fotografii i multimediów i potrafi je zrealizować. Świadomie dobiera i celowo stosuje środki wyrazu plastycznego
Wykorzystuje własne doświadczenie życiowe, ciekawość świata do proponowania i rozwijania nowych koncepcji artystycznych. Jest aktywnym animatorem kultury współczesnej.
Kryteria oceniania
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów i, ale ze znacznymi niedociągnięciami
dostateczny (dst; 3,0): zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów, ale z licznymi błędami
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie multimediów
Literatura
David Hornung – Kolor, kurs dla artystów i projektantów
Henryk Hoffman, Bogumił Łukaszewski, Aleksander Olszewski – Forma plastyczna, teoria i praktyka
Peter Bürger - Teoria awangardy
François Soulages – Estetyka fotografii
www. 100 najważniejszych fotografii Świata
Czasopisma z Biblioteki WPA
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: