Intermedia 13-LSL3XMED12
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020/SZ:
1.Cel (cele) modułu kształcenia: Umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów zewnętrznych z interesariuszami i przeprowadzania negocjacji; wykorzystywanie w swojej twórczości zasad transgresji sztuk, niezbędnych dla realizacji własnych koncepcji artystycznych; umiejętność pracy koncepcyjnej i projektowej w zakresie wykonywanych w Pracowni ćwiczeń. |
W cyklu 2021/SZ:
1.Cel (cele) modułu kształcenia: Umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów zewnętrznych z interesariuszami i przeprowadzania negocjacji; wykorzystywanie w swojej twórczości zasad transgresji sztuk, niezbędnych dla realizacji własnych koncepcji artystycznych; umiejętność pracy koncepcyjnej i projektowej w zakresie wykonywanych w Pracowni ćwiczeń. |
W cyklu 2022/SZ:
1.Cel (cele) modułu kształcenia: Umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów zewnętrznych z interesariuszami i przeprowadzania negocjacji; wykorzystywanie w swojej twórczości zasad transgresji sztuk, niezbędnych dla realizacji własnych koncepcji artystycznych; umiejętność pracy koncepcyjnej i projektowej w zakresie wykonywanych w Pracowni ćwiczeń. |
W cyklu 2023/SZ:
1.Cel (cele) modułu kształcenia: Umiejętność pracy w zespole; umiejętność nawiązywania kontaktów zewnętrznych z interesariuszami i przeprowadzania negocjacji; wykorzystywanie w swojej twórczości zasad transgresji sztuk, niezbędnych dla realizacji własnych koncepcji artystycznych; umiejętność pracy koncepcyjnej i projektowej w zakresie wykonywanych w Pracowni ćwiczeń. |
Cele kształcenia
Informacja o tym, gdzie można zapoznać się z materiałami do zajęć
Kierunek studiów
Liczba godzin przedmiotu
Metody prowadzenia zajęć umożliwiające osiągnięcie założonych EK
Nakład pracy studenta (punkty ECTS)
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Wymagania wstępne w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018/SZ: | W cyklu 2020/SZ: | W cyklu 2023/SZ: | W cyklu 2021/SZ: | W cyklu 2022/SZ: | W cyklu 2019/SZ: |
Efekty kształcenia
Projektuje tworzy i realizuje własne koncepcje artystyczne w oparciu o wiedzę, doświadczenie i wyobraźnię
Wykorzystuje warsztat artystyczny i odpowiednie narzędzia dostosowując je do wybranych obszarów swojej działalności plastycznej
Współdziała z innymi osobami w realizacji projektów artystycznych
Potrafi wykorzystywać wyobraźnię, intuicję i emocje w realizacji własnych zadań artystycznych
Posiada umiejętności warsztatowe pozwalające na realizację własnych koncepcji artystycznych
Samodzielnie kształtuje i rozwija własne upodobania kulturalne
Prezentuje swoje dokonania artystyczne podejmując współpracę z ośrodkami kultury, placówkami samorządu i niezależnymi instytucjami, wykazując się umiejętnościami pracy zespołowej, organizacyjnymi i negocjacyjnymi.
Kryteria oceniania
bardzo dobry (bdb; 5,0): znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów
dobry plus (+db; 4,5): bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów
dobry (db; 4,0): dobra wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów
dostateczny plus (+dst; 3,5): zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów, ale ze znacznymi niedociągnięciami
dostateczny (dst; 3,0): zadawalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów, ale z licznymi błędami
niedostateczny (ndst; 2,0): niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje w zakresie intermediów
Literatura
Michael Mitchell, Susan Wightman - Typografia książki, podręcznik projektanta
Krzysztof Tyczkowski – Lettera Magica
Wybór Marek Pytasz – Antologia poezji polskiej
Jon McKenzie – Performuj albo... od dyscypliny do performansu.
Adam Czyżewski – Morfologia obrazu, rozdział: Entropia i konwergencja
Czasopisma dostępne w Bibliotece WAP
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: