Komunikacja społeczna i medialna 13-ISL2XKSM22
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Cele kształcenia
Kierunek studiów
Poziom przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Rok studiów (jeśli obowiązuje)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. definiuje i opisuje przedmiot, zakres i specyfikę komunikacji społecznej
2. posiada wiedzę o człowieku jako twórcy i odbiorcy komunikacji społecznej
3. posiada umiejętność analizowania i oceniania procesów i zjawisk z zakresu komunikacji społecznej
4. rozumie i analizuje napięcia i sprzeczności towarzyszące komunikacji społecznej w epoce globalizacji
5. opanował kompetencje komunikacyjne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania w grupie
Kryteria oceniania
5,0 - znakomita wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
4,5 – bardzo dobra wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
4,0 – dobra wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
3,5 – zadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
3,0 – dostateczna wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
2,0 – niezadowalająca wiedza, umiejętności i kompetencje z zakresu komunikacji społecznej
Literatura
1.Adler R. B., Rosenfeld L. B., Procktor II R. F. Relacje interpersonalne: Proces porozumiewania się. Poznań, 2006.
2.Goban-Klas G. Media i komunikowanie masowe. Kraków, 1999.
3.Nęcki Zb. Komunikacja międzyludzka. Kraków, 2000.
4.Stewart J. (red.). Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej. Warszawa, 2005.
5.Strykowski W. (red.). Media a edukacja. Warszawa, 2002.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: